$close

Bộ lọc

Xem kết quả

So sánh Các Chương trình Tiến sĩ Bán thời gian về Giao tiếp ở Một Coruña Tây Ban Nha 2022

Chương trình tiến sĩ có thể khác nhau tùy thuộc vào trường đại học và quốc gia mà chương trình được tổ chức. Hầu hết những nghiên cứu sinh tiến sĩ quyết định tham gia chương trình vì ước muốn mạnh mẽ được đóng góp cho cộng đồng học thuật cũng như mong muốn khám phá lĩnh vực học tập mà họ lựa chọn… Đọc thêm

Chương trình tiến sĩ có thể khác nhau tùy thuộc vào trường đại học và quốc gia mà chương trình được tổ chức. Hầu hết những nghiên cứu sinh tiến sĩ quyết định tham gia chương trình vì ước muốn mạnh mẽ được đóng góp cho cộng đồng học thuật cũng như mong muốn khám phá lĩnh vực học tập mà họ lựa chọn.   

Các khóa học giao tiếp nâng cao kĩ năng của sinh viên trong lĩnh vực này và giúp họ có nhiều cơ hội làm việc ở các vị trí khác nhau trong ngành. Các kĩ năng học được từ các khóa học này có thể được dùng trong rất nhiều ngành nghề, nhờ đó sinh viên tự do hơn trong việc chọn lựa việc làm.

Tây Ban Nha (tiếng Tây Ban Nha: España) là một quốc gia đa dạng chia sẻ bán đảo Iberia với Bồ Đào Nha ở phía Tây của biển Địa Trung Hải. Tây Ban Nha được xem là một đất nước kỳ lạ ở châu Âu do người dân thân thiện và lối sống thoải mái. Thời gian bình thường cho các khóa học đại học ở Tây Ban Nha là 4 năm, ngoại trừ Y và độ đôi, trong đó có 6. Madrid và Barcelona cũng được biết đến các thành phố trên toàn thế giới với các món ăn của mình, cuộc sống về đêm sôi động, và văn hóa dân gian nổi tiếng thế giới và lễ hội.

Yêu cầu thông tin về Các Chương trình Tiến sĩ Bán thời gian về Giao tiếp ở Một Coruña ở Tây Ban Nha 2022

Đọc ít hơn
Tìm hiểu thêm về việc học tập ở ở Tây Ban Nha

Chúng tôi không tìm thấy kết quả nào phù hợp. Chúng tôi nghĩ rằng bạn có thể thích những chương trình tương tự này.

University of Brighton- Doctoral College

The Centre for Digital Media Cultures (CDMC) brings together researchers and artists who share a common interest in how we co-create the digital world.

The Centre for Digital Media Cultures (CDMC) brings together researchers and artists who share a common interest in how we co-create the digital world. -
PhD
Full-time
Part-time
Anh
Khuôn viên trường
 

Selinus University Business School
+2 Hơn

This program emphasizes recent and innovative marketing strategies and concepts that help us stay in touch with customers. The program focuses on key issues facing businesses ... +

This program emphasizes recent and innovative marketing strategies and concepts that help us stay in touch with customers. The program focuses on key issues facing businesses today, including methods to outperform competitors, foresee future trends, improve advertising and sales. Also building customer loyalty and taking advantage of the Internet marketplace are dealt with. Students will have the opportunity to develop the latest negotiation skills for salespeople; current marketing strategies and innovative approaches and currently hotly debated global topics such as direct marketing, internet, social media, etc. This program uses the A.P.E.L. (Accreditation Prior Experiential Learning) system. It is addressed to 30 years old Managers, Entrepreneurs, Professionals having at least 5 years of industry experience. A Master's degree or equivalent is required to access the program. The entire course is carried out in Distance Learning. -
DBA
Full-time
Part-time
Anh, Người Ý
Trực tuyến
 

Selinus University of Science and Literature
+1 Hơn

A research thesis in this PhD programme should develop and deepen recent and innovative marketing strategies and concepts, including social media and the Internet, that help u ... +

A research thesis in this PhD programme should develop and deepen recent and innovative marketing strategies and concepts, including social media and the Internet, that help us to improve strategies to stay in touch with customers. -
PhD
Full-time
Part-time
Anh, Người Ý
Trực tuyến
 

Selinus University of Science and Literature
+1 Hơn

This study programme serves to explore, through the realization of the research thesis, the use of advertising, integrated marketing communications and new media in local, reg ... +

This study programme serves to explore, through the realization of the research thesis, the use of advertising, integrated marketing communications and new media in local, regional, national and global markets. -
PhD
Full-time
Part-time
Anh, Người Ý
Trực tuyến
 

Selinus University of Science and Literature
+1 Hơn

In this social media-related curriculum, the student is expected to explore how to strategically create and distribute a brand's content across a variety of different social n ... +

In this social media-related curriculum, the student is expected to explore how to strategically create and distribute a brand's content across a variety of different social networks. Social media managers are tasked with representing a company across social channels as the sole voice of the brand. -
PhD
Full-time
Part-time
Anh, Người Ý
Trực tuyến